მესამე კლასის დასასრული

 მოგესალმებით ! მოგიკითავთ სიყვარულით. გილოცავთ  სასწავლო წლის დასრულებას.მე-3 გ კლსის 26 მოსწავლიდან 26-ვე  ეროვნული სასწავლო გეგმისა და ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის  გათვალისწინებით გადაყვანილია მეოთხე კლასში.

მოსწავლეთა რაოდენობა - 26

წარმატებით დაძლია -14-მა მოსწავლემ

საშუალოდ - 8 მოსწავლემ

2 მოსწავლე  დაბალი აკადემიური მოსწრებისაა.

2 მოსწავლე კი სარგებლობდა დისტანციური სწავლების პირობებით.

აღნიშნული ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ თიმსის პლატფორმაზე,ჟურნალში.


1. სასწავლო პროცესის მსვლელობისას მოსწავლეები მონაწილეობას იღებდნენ როგორც საერთასორისო , ისე საქალაქათშორისო პროექტებში.

2.ამოიცნობდნენ  ხელოვნების ცნობილ ნამუშევრებს და მიაკუთვნებდნენ მათ შესაბამის დარგს (ფერწერა, გრაფიკა, ქანდაკება, დეკორატიულ-გამოყენებითი

ხელოვნება).თავადაც  ქმნიდნენ ანალოგებს.

3. მოსწავლეები აქტიურად ერთვებოდნენ გარემოზე ზრუნვის პროცესში.ქმნიდნენ საინფორმაციო ბროშურებს,დიორამებსა და კომიქსებს.

                            მდგრადი განვითარების 17 მიზანი

მიზანი 1 - სიღარიბის ყველა ფორმის აღმოფხვრა

მიზანი 2 - შიმშილის აღმოფხვრა

მიზანი 3 - ხელმისაწვდომი ჯანდაცვა

მიზანი 4 - ხარისხიანი განათლება

მიზანი 5 - გენდერული თანასწორობა

მიზანი 6 - სუფთა წყალი და სანიტარია

მიზანი 7 - ხელმისაწვდომი და მდგრადი ენერგია

მიზანი 8 - ღირსეული სამუშაო და ეკონომიკური ზრდა

მიზანი 9 - მრეწველობა, ინოვაცია და ინფრასტრუქტურა

მიზანი 10 - შემცირებული უთანასწორობა

მიზანი 11 - მდგრადი ქალაქები და დასახლებები

მიზანი 12 - მდგრადი მოხმარება და წარმოება

მიზანი 13 - კლიმატის ცვლილების საწინააღმდეგო ქმედებები

მიზანი 14 - ოკეანისა და ზღვის რესურსი

მიზანი 15 - დედამიწის ეკოსისტემები

მიზანი 16 - მშვიდობა, სამართლიანობა და ძლიერი ინსტიტუტები

მიზანი 17 - პარტნიორობა მიზნების მისაღწევად

აღნიშნული მიზნების მისაღწევად,ასაკისა და კომპეტენიის ფარგლებში მოსწავლეები შეძლებისდაგვარად ახორციელებდნენ სხვადასხვა აქტივობებს.

მე მჯერა,ჩემი მოსწავლეები იქნებიან  ღირსეული,ტოლერანტი  მოქალაქეები საკუთარი ქვეყნისა.


საზაფხულო დავალებები:

1.ვხატავთ საღევაბევის გარეშე სხვადასხვა მარცვლეულით.

მასალა:მუყაო,წებო,მარცვლეული.

ველი საინტერესო ნამუშევრებს,რომელთა გამოფენაც მოეწყობა სასკოლო სივრცეში.





დავალება N2
შეარჩიე კლასგარეშე ლიტერატურა,წაიკითხე და  გაიაზრე. წაკითხულის მიხედვით შექმენი ილუსტრირებული წიგნი და მიაწერე შენი ფსევდონიმი.გაიხსენე,რა სჭირდება წიგნს სრულყოფილებისთვის.

დავალება N3

ზაფხულის განმავლობაში წაკითხული წიგნებიდან შეარჩიე ერთ-ერთი პერსონაჟი.დედიკოს,მამიკოს,ბებოს ან ნებისმიერი ადამიანის დახმარებით შექმენი ეს პერსონაჟი.(მოქსოვე,შეკერე) პერსონაჟების გამოფენა მოეწყობა სასკოლო სივრცეში.

დავალებაN4
აღწერე ზაფხული სიუჟეტებით
პროექტ "მოვიარე საქართველოს" ფარგლებში შექმენი ალბომი.გადაიღე ფოტო იმ ადგილას,რომელსაც ნახავ ამ არდადეგებზე.მოიძიე  საინტერესოდ,შენი სიტყვებით გადმოეცი ამ კუთხის ღირშესანიშნაობები.
რა ნახე?რატომ მოგეწონა?რითი გამოირჩევა?რომელი კერძია ამ კუთხეში გამორჩეული? ურჩიე საქართველოში რამდენიმე დღით ჩამოსულ ტურისტს რა ნახოს ამ კუთხეში.


Comments

Popular posts from this blog