ეს კი დაპირებული დავალება
რუსუდან მასწავლებლის დავალებას მაქსიმალურად მიაქციეთ ყურადღება....გაიწაფინ ანგარიშში..
წიგნიდან გვ 84,8586,87,88 -გაეცით კითხვებზე პასუხი.იმეცადინეთ ამ გვერდებზე მოცემულ საკითხებზე,გამოიყენეთ ჩხირები...ამ გვერდებიდან რაც რვეულშია შესასრულებელი (დაწერეთ პატარა რვეულში)💗💗💗💗ქართულში იკითხეთ ტექსტები....გაიწაფეთ
ი მ ე ც ა დ ი ნ ე თ💗
გადაამოწმეთ ხოლმე ბლოგი...
დავალებები,რომელიც არდადეგების განმავლობაში დაიდება აუცილებლად ჩავიბარებ 16მარტს....ყოველ დავალებას მიუთითეთ თარიღი.....
1.დედაენიდან ყოვედღიურად მინიმუმ 10ჯერ წაიკითხონ ტექსტი.დღეში ერთი ტექსტი საკმარისია...მეორე დღეს თხრობით,მანამ სანამ ახალი ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით არ შეძლებს მოყოლას....
გრამატიკული ნაწილი.
1.მოიფიქრეთ საგნის აღმნიშვნელი5სიტყვა,რომელსაც დაესმის კითხვა ვინ? და 5სიტყვა,რომელსაც დაესმის კითხვა რა?
2. ყოველი წაკითხული ტექსტიდან ამოიწერეთ 5-5 მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვა და დაუსვით შესაბამისი კითხვები.
3. საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვებს ანტონიმები ჰქვია.(სასწავლად)
შეურჩიეთ საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვები
უშნო
მაღალი
დიდი
დღე
ახალი
იცინის
თხელი
ბეჯითი
განათლებული
მშრომელი
4.მსგავსი მნიშვნელობის სიტყვებს სინონიმები ჰქვია.(სასწავლად)
შეურჩიეთ შესაბამისი სიტყვა
ლამაზი
ბეჯითი
ფაფუკი
გრძელი
მაღლა
დაბლა
მკუხე
კარგი ამინდი
შხაპუნა
ამაყი
მიცემული დავალებები(სინონიმი და ანტონიმი?ყოველდღიურად შეასრულონ მხოლოდ 2-2.
Comments
Post a Comment