ქართული: ტექსტი კარგად კითხვით. დასაწერი თვითონ იციან. მოძებნონ
ტექსტში წინადადება : გაარჩიონ ზეპირად რამდენსიტყვიანია?
რამდენმარცვლიანია? რამდენი ხმოვანია პირველ სიტყვაში?
რამდენი თანხმოვანია ? მსგავსად განიხილონ სხვა სიტყვებიც.
მათემატიკა: 1-დან 20-მდე 12 ფურცლიან რვეულში გამოწერონ რიცხვები.
კენტ რიცხვებს შემოავლონ ერთნაირი გეომეტრიული ფიგურები,ხოლო ლუწ
რიცხვებს ერთნაირი.( მაგ: წრე,კვადრატი,სამკუთხედი...მართკურთხედი).
რიცხვების 4-სა და 3-ის გამოყენებით შეადგინეთ ამოცანა შემდეგი მოქმედების
ნიშნით " + " .
რიცხვების 9-სა და 3-ის გამოყენებით შეადგინეთ ამოცანა,რომელშიც
გამოყენებული იქნება მოქმედების ნიშანი "-".
მუსიკა: მუსიკის რვეულში გვ.12–ზე ააწყვეთ მაკნატუნა,რომლის ნაწილები მოცემულია მე–15 გვერდზე.
ტექსტში წინადადება : გაარჩიონ ზეპირად რამდენსიტყვიანია?
რამდენმარცვლიანია? რამდენი ხმოვანია პირველ სიტყვაში?
რამდენი თანხმოვანია ? მსგავსად განიხილონ სხვა სიტყვებიც.
მათემატიკა: 1-დან 20-მდე 12 ფურცლიან რვეულში გამოწერონ რიცხვები.
კენტ რიცხვებს შემოავლონ ერთნაირი გეომეტრიული ფიგურები,ხოლო ლუწ
რიცხვებს ერთნაირი.( მაგ: წრე,კვადრატი,სამკუთხედი...მართკურთხედი).
რიცხვების 4-სა და 3-ის გამოყენებით შეადგინეთ ამოცანა შემდეგი მოქმედების
ნიშნით " + " .
რიცხვების 9-სა და 3-ის გამოყენებით შეადგინეთ ამოცანა,რომელშიც
გამოყენებული იქნება მოქმედების ნიშანი "-".
მუსიკა: მუსიკის რვეულში გვ.12–ზე ააწყვეთ მაკნატუნა,რომლის ნაწილები მოცემულია მე–15 გვერდზე.
Comments
Post a Comment