ძირითადი და შედგენილი ფერები


ბუნება
თემა:ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება
მიზანი:განასხვაონ არგუმენტირებულად ცოცხალი და არაცოცხალი 
სამუშაო:წყვილებში
შედეგი:მოსწავლეებმა თანამშრომლობითი უნარის გასავითარებლად შეასრულეს ჯგუფური სამუშაო,მათ შეთანხმებულად,კონფლიქტის გარეშე მიიღეს გადაწყვეტილება და ერთობლივი  მუშაობით შექმნეს ნამუშევრები.













ხელოვნების გაკვეთილზე მოსწავლეებმა იმუშავეს გუაშის საღებავებით.
შეისწავლეს ძირითადი ფერები და პრაქტიკული სამუშაოს შესრულებით მიიღეს შედგენილი ფერები,გაიაზრეს  სახელწოდება და შექმნეს ცისარტყელა.



























Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog